Relacje z wypraw

Stop 4 – Vadu Rumunia

Rankiem opuszczamy deltę Dunaju i jedziemy dalej na południe. Po 123 kilometrach z małymi przygodami docieramy nad morze Czarne. Plażujemy, grillujemy, odpoczywamy. Plaża piaszczysta pełna

Brama Karpat Bicaz

Po śniadanku opuściliśmy nasz tranzytowy nocleg w górach i wyruszyliśmy w kierunku bramy karpat – Bikaz. Ośmielę się twierdzić, że Karpaty to najpiękniejsze góry w

Bukareszt – tranzyt

To miasto spotykamy na naszej drodze powrotnej w kierunku Węgier. Mówi się mały Paryż ale to chyba tylko ze względu na układ ulic. Szokuje nas

Zamek Bran

Zamek Bran to obowiązkowa atrakcja na liście transylwani. Wzniesiony na pograniczu z Wołoszczyzną był ważnym punktem obronnym. Od 1920 pełnił funkcję rezydencji letniej królowej Rumunii

Stop 7 – Vampir Camping

Nie taka ta Rumunia straszna. Jedziemy dalej na wschód – zamek Draculi. Wieczorem dojeżdżamy na kemping w pobliżu zamku i udajemy się na zwiedzanie pobliskiego

Trasa Transfogarska

Tak spełnia się marzenia – wczesnym rankiem zostawiając przyczepę na kampingu, zapakowaliśmy się do naszej Toyki i w drogę zwiedzać najpiękniejszą drogę Europy. Widoki zapierają