Odwiedzone kraje

• Zachodniopomorskie

Wszystkie wyprawy chronologicznie:

#17 dom – Polska

I tak oto dobiega koniec naszej tegorocznej  przygody. Wygląda na to, że była to najkrótsza nasza wyprawa ostatnich lat, pod względem przejechanych kilometrów, bo w

#12 – Athos – Grecja

Opuszczamy Porto Korfu i jedziemy dalej na północ. Od razu żałujemy, że zostawiamy to piękne miejsce. Podróżując najbardziej widokową trasą Sithoni, szukamy miejsca na kolejny

#10 – Azapiko – Chalkidiki

Dziś pierwszy nocleg na Chalkidiki, które śmiało można nazwać Hawajami Europy. Woda tu ma najbardziej turkusowy odcień. Niestety plaża wygląda ładnie tylko na obrazku, w

#9 – Olympos Beach Camping

Camping jak camping, szału nie ma. Ale gdzieś trzeba się zalać, oprać i naładować baterie przed dalszą przygodą. Co decyduje, że jadąc przez Grecję wybieramy

#4 – góry Macedonii

Dziś mieliśmy ambitny plan przejechać do Ohrydy przez górską przełęcz. Niestety nasze bonanzy nie przeszły. Maksymalna szerokość pojazdu 2 do 2,5m. Zmuszeni do odwrotu spędziliśmy

#1 – Kiskunmajsa – Węgry

Startujemy! W czwartek popołudniem czas zacząć naszą kolejną przygodę. Niestety, my ludzie północy potrzebujemy całego dnia, żeby przedostać się na południe „Poli”. O dziwo ani

Kaszuby

Kaszuby południowe

Cóż może być fajniejsze od odpoczynku nad brzegiem jeziora schowanego w lesie? … Odpoczynek nad jeziorem w towarzystwie przyjaciół i gromadki dzieciaków. W ten weekend

Kaszuby

Jezioro Drzęczno

Ponownie odwiedzamy to piękne miejsce, schowane w kaszubskich lasach. Niewielu jest w stanie tu dojechać i dlatego jest tu tak pięknie. Relaks przy ogniu, kaszubskie

Podlasie

Podlasie dzień 2

Po śniadaniu, czas na dalsze przygody i poznawanie tej wyjątkowej krainy. Jako, że po wczorajszej 32 km wycieczce dziewczyny nie spoglądają radośnie w stronę rowerów,

Podlasie

Podlasie dzień 1

Po ostatnim majowym pobycie pozostał nam niedosyt Podlasia. Co ja mogę poradzić, że bardziej podoba nam się Polska/Europa na wschód od Pomorza, która jest nie