Relacje z wypraw

Wszystkie wyprawy chronologicznie:

Grecja czerwiec 2021

#1 – Droga do Grecji

Pusta plaża, szum fal za oknami i temperatura środka lata… brzmi jak wymarzony poranek każdego urlopowicza. Tak oto zostaliśmy wynagrodzeni za trudy wczorajszej podróży. Ale

Zabrody – Wdzydze

Wczoraj wyjeżdżając nie mieliśmy jeszcze planu na nocleg. Nie zamierzaliśmy odwiedzać znanych nam miejsc, za cel obraliśmy Kaszuby południowe. Nie ma to jak adrenalina w

Stop 8 – Kaszuby południowe

Opuszczamy nadwiślański region malaryczny. Dlaczego malaryczny, czegoś takiego nie doświadczyliśmy, jak długo podróżujemy. Jedzą żywcem i nawet sprawdzone środki na komary tropikalne, działają przez maksimum

Stop 5 Zalew Nielisz

Dawno nie zdarzyło nam się pozostać w jednym miejscu przez aż tyle dni (3). Może to za sprawą dobrego towarzystwa, bo w sobotę na weekend

Stop 5 Zamość

Nielsz jest świetną bazą wypadową na Zamojszczyźnie. Dziś dzień spędzamy w Zamościu. To już drugi raz w tym roku, jak szwędamy się po tym pięknym

Stop 5 – Nielisz

Dziś relaks, wczesnym rankiem koło dwunastej, przenosimy się o 90 km do pobliskiego Nielisza. Jadąc widzimy, jak krajobraz za oknami powoli zmienia się, domy robią

Stop 4 – Dubienka

Kierunek południe tak można powiedzieć o dzisiejszym dniu. Wczesnym rankiem zbieramy się spod Kruszynian i wyruszamy w dalszą podróż, najpierw przez Puszczę Białowieska, a później

Stop 3 – zalew Ozierany

Wieczór na wyspie Szeroki Ostrów spędziliśmy w wesołym towarzystwie rowerowych Krakowian. Nic tak nie zbliża tego narodu jak możliwość wspólnej wypitki i gorące jadło. W

Stop 1 – jezioro Świętajno

Tym razem wybór nie był łatwy. Plan wyjazdu zmieniał się co chwilę i finalnie, co wielu nie zdziwi, wyjeżdżając z domu, obraliśmy kierunek południowo-wschodni i

Stop 7 – Poleski Park Narodowy

Zalew Siemianówka – poranek przywitał nas słońcem. Na dziś zaplanowaliśmy zwiedzanie drugiej części Poleskiego Parku. Kolejny rajd rowerowy zapowiadał się ekscytująco. Podróż rozpoczęliśmy przy miejscu

Stop 6 – Poleski Park Narodowy

Dzień przywitaliśmy w dobrych nastrojach jajecznicą i malinowym pomidorami z cebulką. O takim śniadaniu nad jeziorem marzyliśmy całą zimę. Dziś w planie rowery. Jedziemy 20

Stop 2 – południe Roztocza

Stop 2 – południe Roztocza – niespiesznie ruszamy znad pięknej Narwii. Na kolejny przystanek wybraliśmy południe Roztocza. Śmiało można nazwać to miejsce dalekim wschodem Polski.

Stop 1 – zakole Narwii

Stop 1 – zakole Narwii – plan był stanąć nad Bugiem ale pogoda nas zaskoczyła. Jadąc w okolicy Ostrowa Mazowieckiego nagle zrobiło się ciemno od

Dolny Śląsk 2019

Dolny Śląsk #3 – Książ i Świdnica

Nocne zwiedzanie zamku pozostawiło spory niedosyt i postanowiliśmy odwiedzić zamek nazajutrz z rana. Śpiąc na parkingu przy zamku mieliśmy potencjalną przewagę nad innymi zawierającymi, być